Måndag Javisst

I lördags träffade jag o jeppe malin o kim o fredrik :) vi åkte massa karuseller och gick bland stånden :D jag köpte lite saker både till mig o jespert .. fast mest till jespurt haha :D

I söndags va ja JÄTTE sjuk =( låg hela dagen med tjock hals, feber och huvudvärk =(


Så de va ju bara att vara hemma idag skulle till skolan för att vara hos eva ska sitta där o göra lite uppgifter .. o sen vid typ 2 skulle ja jobba men vart inget de heller..

Får se om jag kan gå till jobbet imorron .. ska även då till skolan för att gå på svenskan.. bestämde att jag tar o går med den nya klassen. Läraren ja får då på svenskan e Gabriella hon verkar jätte bra :D Förresten så kanske ja skulle hetat de :P ja fick även ett guldhalsband av min mpster där de e ett G på :P men sen vart de Emelie hihi.

Internet funkar fortfarande inte så sitter på stationära där comviq är xP så nya bilder kommer senare

Här e en bild sen Club Aqua :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0