Sol o bad lite naket ;P

När det är sommar och sol så hör nakenheten till, de tycker iaf jag :P  Vem vill liksom bada med full mundering..? ( fullt påklädd)

Men iaf här kommer lite mer bilder från när vi va i asund :)

Jag tycker de e mkt roligare att läsa en blogg då de finns en massa bilder till!

Jeppe,när vi va ute och gick på bryggorna.


Jag o jeppson :D <3


När vi gått klart på bryggorna så mötte vi upp nella som kom från jobbet. Mimmi va även med o gick.



Me like asund <3





Snor lite bilder från mimmi.. för hon tog en massa av mig o la in på sin bdb så de så!

Jag fotar.


Träffa bella på kvarnberget

mer bilder o så kommer när ja fått dom från jeppe :P


Vi badade även.. kallt ibörjan men sen när man doppat sig o simmat lite så var de skönt :D
De va en massa maneter i vattnet med.. vi försökte få bort dom innan vi slängde oss i.. vill ju liksom inte va dumma o slänga oss på dom :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0