2½ Män

Idag har ja vart på UM med Andrina, sen gick vi o handlade lite o jag tog massa kort.. men eftersom ja inte e hemma nu utan i ubbes lägenhet och glömde kamera sladden hemma så lägger ja in bilderna imorron :P

Så här är en annan  bild för på oss tagna efter att vi har vart o tränat osv :)

jag o bina :D



Så nu har ja precis ätit en pizza , delade den med jeppson .. vart en kyckling med curry sås.. första gången ja åt en sån o den va massa god :D
kollade även på 2 ½ män då vi åt. Den serien e ju asa  bra!

Efter pizzan åt jag Marabou Sommar chokladen, den e ju bara för god .. så nu har ja lagrat lite till .. till vintern höhö :D



Kommentarer
Postat av: aidi.

svar: åhh.. den chokladen är så himla god! Jag borde också skaffa mig ett lager till vintern!

2009-07-21 @ 09:10:56
URL: http://aidilutt.blogg.se/
Postat av: Emelie

aa den e godast av dom goda ;) jaaa gör de man vet aldrig när dom tar slut :O på hemköp får man 2 för 35 :) X)

2009-07-21 @ 13:09:19
URL: http://festprincess.blogg.se/
Postat av: AnnaVonBjörs

joo jah tänkte.. nu verkar de som du har pengar! :)

på fredag ska jag till mantorp troligen.. om nån vill me.. för det är typ nån fest på en camping där-- o min jobbarkompis madde sa att det alltid e en massa folk där oså.. o att jag fick festa med dom om jag ville oså.. kan du inte följa med mej dit?

snällaaaa ( bäst om du svarar på bdb el. msn!)

pössokram

2009-07-22 @ 13:48:54
Postat av: Jesper

hehe aa skita god pizza med den mättade inte alltså tyvärr:/ men gott var det hihihi: <3<3

2009-07-23 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0