Aidi Glad :D

Idag vart de att träffa Aidi o hennes 2 kompisar :)
Jag gav henne presenter :D
1 hello kitty mobil smycke.
1 nyckel/mobilband med hello kitty
1 överrasknings ägg som de va en liten hello kitty figur i och klistermärken o godisar.
1 hjärt klubba :D


Hon blev Glad :D
om ja känner Aidi rätt kommer hon lägga upp nån bild på de hon fick :D

så håll utkik gott folk.
http://aidilutt.blogg.se/

Jag får se om vi åker hem idag eller om det blir imorron :) bilder kommer som sagt när ja e hemma så ni får nöja er med gamla bilder höhö :D

På stan köpte jag även lila glittrigt nagelack för de lila migge köpte e slut =(
köpte även ögonglitter :D eller jag o jag de va jeppe som köpte de till mig :D HAPPY.. min plutt e sååå snäll :D





Kommentarer
Postat av: Jesper

hihihi det är väl ddet minsta jag kan göra gumman du ställer ju upp för mig liksom:D hehe en bilen av alla hahaha men den vara bra: <3<3<3

2009-07-23 @ 17:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0