Dom som e snälla mot mig e jag såklart snäll mot :D

Aidi har sagt hon ska hjälpa mig med designen på min blogg så jag e såå happy :D

Eftersom hon hjälper mig me den så ska hon så några saker från mig .. hoppas hon bara inte har dom då får hon väl ha dubbelt hihi :D.
1 av sakerna har ja hemma och 2 kommer :) inga stora saker men de e iaf nått :D

Gillar att ge saker till dom ja tycker om :D o de e ju ännu roligare att ge bort saker då man vet va personen gillar :D

Jag har tänkt att skriva i bloggen massa varje dag eller nån gång varje dag men kommer inte göra de nu så mkt då den inte e klar ,, roligare att skriva då designen e klar o som den ska :D
 
ha de göttans <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan babe var fin bloggen blir är glad för din skull älskar dig över allt <3<3<3

2009-07-15 @ 21:47:18
Postat av: festprincess

tack plutten :D



japp den e jätte fin tack vare Aidi :D

2009-07-15 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0