Me Happy! :D

Fick reda på idag att min kusin Sissi ska sälja sin fina säng.. o det e precis en sån säng jag velat ha sååå länge :D

Så jag fick köpa den weeeeiiii :D  ska bara vänta in pengar o sen e  det bara att åka o hämta den.

Så nu har ja o mammi pratat om att även måla/tapetsera om i rummet med för orkar inte med färgerna jag har, sen så e fond väggen inte längre bakom min säng som ja vill ha det, utan nu på väggen bredvid sängen så det ska ändras med :)

Jag har gul aktig färg på väggen med en brun rand  mitt i, sen fond väggen e brun.
Jag har tröttnat xP

Har haft gult sålänge nu.. när vi flytta in målade vi om det till gult o sen i mitten av väggen målade vi  röda tegelstenar.. så de ända som ändrats  e att jag målat över tegelstenarna med brun färg.xD



Nog om det nu hahah.. skulle ha sett film förrut men de kom andra saker ivägen som att prata med kusin om sängen o gå ner till affären .. får se om ja hinner se filmen innan jag ska grilla o göra cupycakes :D vart så sugen på att göra cupycakes när jag såg bilden från min student då jag hade bakat det mmmmm mumma :D
Gjorde gröna, dom på bilden, men även rosa  med hallon på glömmde ta kort på dom =(
Visst ser dom goda ut :D



Ville ha glasyren mer fluffig men de va svårt :O men då får man nog ta grädde isf philadelphia ost :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw var gott det verkar ska bli gott det <3

2009-07-16 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0