SmultronStället + Sushi+ Felsägningar

Idag vart de snabba puckar..för helt plötsligt fick mamma och pappa för sig att vi skulle tillSöderköping och käka glass:P
Hade bara klänning på mig o sen börja de blåsa lite så fick låna älsklings skjorta :D visst e han snäll min karl :D


Va kanske lite finare utan skjortan men va fasen varmare me den på



Jag o jeppe delade på en hink med glass.. man fick 5 kulor o sen mjukglass o sen strössel för 60 kr :)
Guu va gott de satt fint ;)

Sen ville efter glassen ville pappa ha kaffe så vi gick till ett jätte mysigt ställe.


Lite sådära gammal dags :D såå mys :D


Just ja innan vi käka glass åt vi hamburgare :D



Inna vi åkte hem köpte vi denna :)



sen när vi va hemma satt ja mig lite vid datan..kollade lite rundor o sen vart de att sitta framför tv o kolla film o äta Sushi :D gott gott:D haha pappa o jag gillar de .. jeppe o mamma våga inte porva dom fegisarna :D ja har ätit innan lika gott då som nu :D


Upplagda på en tallrik :D



Jag blev mätt:D



Jaava ska man skriva nu då :P

just nu så snackar jag med Linda .. de e en trevlig tjej hon bor i sthlm.. får se om vi ska ses nästa vecka .. hoppas:D
Sen snackar ja med Tjuren( christian) han e en rolig prick haha xD men nu e han tröttis gå o sov sa ja då men de kan han inte för han sak hämta sin mamma .. hon e nämligen ute o svirar :D. Haha De va mamma o pappa typ igår :D Roligt för dom :D

Just ja När vi va i sörping idag o påväg till pappas kaffe ;) så gick de massa människor vid oss sen kom en liten kille på ja 3 år kanske :Po sa siffrorna som stod på marken de lät: feeem...fuuuula...oh oh hmm!! sen kom pappan o sa: Fyra.. då sa killen igen: feeem fuuula...oh oh tlleee:D haha gulligt :D

Oh sen när vi kom hem hade vi köpt cider..Melon/Sweetie Smak..hahha mamma e ju bara för gullig hon säger Melon och svettis smak :D haha jag bara neee mamma de heter inte svettiis utan sweeeeeeeeeetie :D


sov gott nu gott folk tänk på att de finns en morrondag :)



Kommentarer
Postat av: Jesper

hehehe aa det var jätte mysigt hjärtat.. o glassen fy fan vad mättande:D



<3<3

2009-07-19 @ 00:28:53
Postat av: aidi.

Gott med sushi :D

2009-07-19 @ 09:56:35
URL: http://aidilutt.blogg.se/
Postat av: Annica

Fin sida du har, med bilder och allt.Och avslöjade oss med glassen i största hugg. Även bild bevis på Jespööörs hunger, det var bra nu kan han inte slingra sig. :)

2009-07-19 @ 13:17:56
Postat av: Emelie

jaa jätte mysigt :D får vi göra om :D



Jaaa sushi e ju jätte gott:D:D



Tack mammiii :D haha jaa jesspurt e ett matvrak han ;)

2009-07-19 @ 14:31:18
URL: http://festprincess.blogg.se/
Postat av: Mia

Tråkigt att jag inte kunde vara med men men, ni hade det mysigt ser jag och det e bara bra :)

Fin du är i klänning borde du ha oftare.

2009-07-19 @ 18:49:49
Postat av: Emelie

jaa de va tråkit=(



haha jo ja kanske borde de men de va inte så kul me klänning då de blåser lite haha xD

2009-07-19 @ 21:09:46
URL: http://festprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0