Svullat xD

Haha nu har jag svulla grillspet och smörstekta mackor o allt där till :D

Så nu gör magen lite "ont" av all god mat :D Tyvärr orka ja inte göra cupycakes, men ska göra imorron ist.

Här e grönsakerna innan de marinerades




Marinerat kött o grönsaker :D



Färdiga att grilla :D


Så nu va allt klart :D


Såg natt på museet 2 den va ju grymt bra :D Dom som inte sett den SE DEN!!

Nu har ja skickat en massa smilys till älsklings msn jag e inte klar än men ja orkar inte skicka mer ska göra den imorron om ja kommer ihåg :P.


En sak ja inte visste va att min hund My gillar vatten melon :D hon åt upp alla bitar :P
Synd bara att hon ser så ledsen ut på bilden för de va hon verkligen inte.



Kommentarer
Postat av: Jesper

hehe det var som fan äter my vatten melon hihihi ja hon är allt lite skum hihihi. maten var jätte god alltså saftigt kött o grönsaker NAM NAM <3<3<3

2009-07-16 @ 23:50:04
Postat av: Emelie

haha ja de gör hon :D hon slutar aldrig med att förvåna mig :D

2009-07-17 @ 00:56:06
URL: http://festprincess.blogg.se/
Postat av: anna

haha naaw lilla mesen :D

2009-07-17 @ 16:09:50
Postat av: Emelie

haha jaa xD

2009-07-17 @ 19:10:14
URL: http://festprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0