School, Andrina, Grandpa <3

Igår var jag först på skolan, hade samtal med mentor och biträdande rektor.
Vi pratade om hur långt ja hade kommit o massa mer :)

Sen var jag på svenska b.

Sen när den slutade åkte jag till Andrina. Hon basse ( hennes son) och John kom o mötte mig vid bussen, sen väntade vi på jeppe för han kom med en annan buss dit :) sen gick vi upp och kollade vad bina ville ha för tatuering, men den hon ville ha vart inte så bra så vi ska kolla på en annan o vart hon kan ha den ist. Vi tyckte det var bättre så hon inte bara kör på imbuls, med tanke på att hon ska ha den där hela livet :)


Sen käka vi spagetti o köttfärssås :) NOM NOM.


Sen åkte jag o jeppe till morfar. Vi spelade mulle :D jag förlora xD haha .


sen åkte vi o handlade lite på Prix, eller coop som det heter nuför tiden men jag komemr alltid säga Prix haha :D


Bai bai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0