Keep Rocking

Idag skulle jag gått till skolan och även gjort ett prov + pratat med prällen + på kvällen åkt till Lasse o träffat "gamla" klassen och lärare.. men sidä det fick ja ej för jag hade migrän inatt och ont i magen ..

Jag tänkte att om ja vilar ett tag så går nog det över och de gjorde de iaf .. det mesta iaf!
Sen skulle jag hämta nåt under migges loftsäng och självklart slår jag i huvet 1 medel gång och sen såklart 1 gång till men denna gång rejält HÅRT!..

Så fick ju inte va bra i huvet sålänge =(

Kommer få värsta bulan.

Orkar inte vila mer så jag tänker vila+sitta lite vid datan/ kolla film. :)


Ha de bra sålänge

Toodelloo



Kommentarer
Postat av: Piinky the one and only♥

hihi tack så mycket söta du =)

2009-10-16 @ 21:50:37
URL: http://caandyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0