Länge sedan! Så detta blir ett bildinlägg:P

Oj de va ett tag sen ja skrev men har inte orkat har vart mkt att göra och tänka på så har ej haft orka att skriva :/

Så det får bli ett bildinlägg med en massa olika bilder som jag glömt/inte orkat ladda upp tidigare :)

Och som vanligt skriver jag vad som hänt mellan bilderna :)


Gjorde soppa och vitlöksbröd till mig, jeppe och mamma en dag :)


Rivning av duschen. 



Spacklat golvet + väggen.



Klar dusch



De var väldigt svårt att ta en helbild på duschen så denna får duga :P




Den 26 september hade jeppe o hans vuxenutbildning skördedag så vi gick runt o kolla på en massa saker där :D




The familj :)
Jeppes mamma hade ju även kommit den 25e :) så hon va oxå med :)


Jeppe o hans mamma Karin, o sen i kanten min lille mamma :D


Penny fick följa med :D


Casper står vid Michaelas Minnesträd i skolan :)



Casper han vart glad då han fick provsitta på den stora gula gräsklipparen :P


Vi va även i min skolas djurhus. :)

Reptilrummet va vi först i :)







Sen har vi olika akvarium med detta e 1 av alla :)


Vi har även kaninen, nattdjur tex chinchilla, hamstrar, degus, marsvin, råttor, illrar, osv.


På kvällen vart det tacos kväll o sen utgång :)

Jag anna izza vi tjuv åt lite haha för vi orka inte vänta på de andra xP


haha hade roligt med popcornen, chipsen o allt där till xD


Måste ju bara säga att denna bilden e tillgjord ;) jag skulle göra så o anna skulle titta skummt/illsket på mig xD


Anna skulle duscha håret, men kom på att de va ju inte vatten hon hade utan cider xD ^^


Here comes the foood, som de andra ska äta för vi ville inte ha mer xD


Man kan ju undra vem Izza försöker likna här i bloggvärlden ;)


Sen gjorde vi massa grimasch bilder xD men visar inte alla som tur e xP

Dessa bjuder vi på eller hur :P?!



Sen gick vi ut o satte oss o hade girl talk:P inne kunde man ju inte snacka för musiken va för hög ^^


Bara vatten ABSOLUT inget annat ^^ ;P


Här försöker ja ta en någorlunda bild på mig o vem kommer då o gör värsta grimasen xD


Om ni undrar varför Linnea sitter så långt ner så e de för att vi e höööga x) haha ne då utan för att ena barstolen har pajjat :P


Färgade ju även äskkings hår igen :P syns inte så bra på bilden men men :P coolt vart de :D


Izza skulle ta ett kort på henne o Micha men hon hade fel inställning på kameran så de kom ingen blixt :P


Vi hade många roliga samtal haha :D


Min söta plutt :D <3 Älskar<3


Som vanligt fastnar man vid datan hahah


Micha hade nyligen kommit hem från USA hon hade bott där i 1 år.
Hon hade även börjat träna där så nu ville hon visa sina mukkleer :P




När vi väl va ute så hände de tråkiga saker så ja o älskling ville inte va kvar mer..


Ett av dansgolve på OTTEN.


Jag har även glömt att visa lite av de ja köpt..

En liten fin väska :D


Ett par skor till


Har även köpte kläder men inte orkat ta kort på xD.
Men detta e iaf det jag hade på mig då vi va ute :)




En osminkad emelie och en mkt söt penny :D


Nästan alla djur samlade, dom som fattas e Findus, tarzan och Elvis och fiskarna :D



Den 1e Oktober fick jag lite av mina Tattoo prylar.

Firade även 1år och 3 månader tillsammans med min älskling.


Ja bakade croissanter


Med Choklad i :D


Under tiden ja väntade på att dom skulle bli klara fick penny vara modell :D


2 Oktober fick jag mer av mina tattoo saker jag beställt :)


Nu kunde jag äntligen börja träna på att sätta på motiv på huden :P



Kladd rita lite så ja fick se hur man skulle sätta dit o så :)


Hittade en teckninga ja målade för ett bra tag sen :P


Mina tattoo tester.



Gjorde även en kladd ritning på papper :)



Den 3e oktober åkte vi till doppa o cissi och hjälpte dom att måla om trapp hallen o vardagsrummet



Det var grönt i början.. sen vart de vitt :)







Den 4 oktober satt jag i min säng och skissade på jeppes tatuering han ville att jag skulle göra.

Till min "hjälp" hade jag en sovande My bredvid mig hihi.



Skissade även vidare på Elvis Micken.


Den 5e oktober fick jag mitt tattoo kit :D


Jag testade på en apelsin.


Ganska bra tycker ja för o vara bland de första jag gör :)


Den 6e oktober vart de att dra iväg till skolan :)
Hade på mig min Nya tröjja då :)



Mina Allra FÖRSTA tatueringar jag gjorde.. vart såklart på min älskling:)

På bilden vart dom inte så bra för de e precis tagna efter att dom e gjorda så dom är svullna.

Det står R.I.P


DAD







Den 7e var det begravning för mormor






Den 9e var vi i ubbes lägenhet vi åt mat och tatuerade.

Fredrik Provade först att tatuera på sig själv.


och sen denna på benet


Men den vart inte så bra.. Så jag fick komma till undsättning och fixa till lite på den..



Vart att snygga till några streck.. för sen orkade han inte mer för på hans vänstar ben gör de så ont..


Ska fixa till den mer sen då han orkar.. ska fylla i resten av strecken sen skugga, färglägga, göra mer streck då han glömde vissa.


Jag tatuerade även denna på hans handled.. och vart grymt nöjd med den :D




Jag och älskling har även köpt nya lampor :D som matchar med det gröna överkastet och med dom gröna filtarna o gröna o svarta kuddarna vi har.. som vi inte har uppe på denna bilden för vi ska strax sova där :)





Toodellooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0