1 år 2 månader <3

Idag firar älsklings jeppe o jag 1 år och 2 månader + 2 månader förlovning.

Du är det bästa som hänt mig även efter allt dåligt som jag vart med om i livet.
Du höll gnistan uppe då migge låg på sjukhuset och även efter hennes död.
Utan dig hade jag nog inte velat leva då hon dog o tog med sig halva mig ner i graven.
Jag älskar dig över allt på denna jord och skulle göra allt för dig. :D
Du är min himmel och min jord<3

Det kommer vara du och jag för evigt, min kärlek till dig kommer alltid vara kvar in my heart <3<3<3





Kommentarer
Postat av: Jesper

Naaw tack så mkt älskling... snyft det var fina ord det klart jag ska alltid ställa upp för dig älskling alltid du o jag för all evighet klart jag ställer upp för min familj stöttar er alla..



vi firar 14 månader i hop och 2 månaders förlovning o mer kommer det att bli mkt mer:D älskar dig över du är mitt allt o då menar jag allt..



love u 4 ever

2009-09-01 @ 20:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0