Bilder från veckan :)

Vi gick ut me vovvarna :D



Migges gravsten från håll..
:)


Gravstenen :) Miss my twinsister ='(




Såhär ser såg det ut när jag tog utan blixt :)


Till brorsan och Cissi ( fru) för att städa hus :) Nella tyckte hon va så snygg i sitt röda hårband  xD haha




Här har vi Lars-Erik :D


Fjollbert lagar mat :)


Efter städningen vart de att åka till skjutbanan :)

Fjollan :)



The Boys



The jakthus


Sköt "älg"



Sen efter de vart de hem till dom igen o äta kräftor :D


Skillnad på klor :P


Lite av mina skor..
har även i mitt rum, hallen och källaren men tog bara kort på mina skor jag har i  migges rum



Köpte nya skosser :D


Vi köpte även plugg grejjer till jeppe och pennorna kan ja ha när ja ritar :P


Köpte en Kofta.. de behövdes då ja typ bara har 2 långa tjocktröjor då de flesta andra blivit torktummlade och för korta =(



Jeppe köpte lite hygien produkter till sig .. foundationen längst till vänster är dock min haha.



Jeppson köpte en tröj han med .. liksom hans har blivit för små.. har sagt till om nån annan skulle få för sig att ta våran tvätt som görs ibland .. så ska inga tjock tröjor torktumlas.. vi tvättar annars vår egen tvätt :)


Ett par jeans köpte jeppe


Köpte även en annan grå tröja som va i tunnare material :)
Men glömde ta kort på de xP


Bilder från igår då vi varit på loppisen :D

Min bara min älskling :D <3<3<3




Schelke va oxå med


o så jag såklart.




Tagit bort min piercing ;P




Hihi skojja bara ;) Satte i en ny .. men självklart har ja tabbat en "tärning/fyrkant med bling bling" =(


Köpte en STOR tennisboll till penny :D skillnad mot den lila va ;P


Köpte även detta tills vi flyttar hemifrån nån gång.. de passar till det andra sakerna vi fått/köpt :D




De va bilderna från veckan :D












Kommentarer
Postat av: Alexandra Jau

Tack för att du kommentera på min blogg =). Väldigt fin gravsten. @-}--

2009-09-17 @ 20:55:11
URL: http://dagensdans.se
Postat av: Izzety

Migges viloplats är så vacker :') <3

Vad fina och bra saker ni har köpt! Och vad snygg piercingen var :D

Puss!

2009-09-20 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0