Dagen

Tjolahopp..

Idag har jag "slagit in" väskan i en kartong. Hoppas Mottagaren blir nöjd :D

Jag la även i en lapp där jag skrev en liten hälsning.. la lappen på 3 olika stora lime gröna prydnads blommor. :D

Mamma e fortfarande kvar hos mormor och morfar..läget är väl som förrut.. hon har fåttt en massa smärtsillande osv ..

Va ska man göra idag.. ja de e frågan.. tar väl en promenad med hundarna.. gör lite läxor..


Just ja glömde ju säga att ja pratade med Anna prällen ( präst).. de va henne vi hade på michaelas begravning.. hon e suvären.. man kan inte tro hon e präst :P vet inte riktigt hennes ålder men jag skulle gissa på mellan 25 - 35.

Hon gillar samma musik som jag o jeppe :P

Jag har henne som en kurator typ.. så ska till henne den 21 o prata lite o så :)

ja men de va väl att för tillfället.. hare bra

tjing!




Kommentarer
Postat av: Jesper

hehe aa hon är ball alltså o sjukt snäll med är hon.. och väskan äntligen är den på väg till göteborg eller i den trakten hehe

<3<3



2009-09-10 @ 23:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0