Ny duschad och Ny "äten"

Har vart iväg o duschat ( ja lite jobbit att inte kunna duscha hemma!!)

o efter de lekte jag massa med penny och jeppe sprang runt me gibbe haha :D

Har även ätit lite glass.. diploms päronsplitt glass ( Packet glass - vanilj glass med päronsorbe).. har ja för mig de stod på paketet :D

Nu ska ja sova för ska upp med jeppe, om han väcker mig..säger åt han att göra det men han vill inte störa för ja sover så gulligt eller va han sa haha xP min lille jeppson :D <3.. ska göra Baialatte  till han då :D


Sov gott nu mina vänner :)

pössen


Kommentarer
Postat av: EMMELISTe

okej, vad ska du plugga?



själv blir det till å städa . jippie :D

2009-09-20 @ 12:55:38
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0