Tradera

Säljer även min Luis Vuitton väska på tradera

http://www.tradera.com/Louis-Vuitton-Vaska-auktion_97877828 



Idag vart de inget jobb =( för min hals e fucked up.. varenda gång ja sväljer får ja spänna mig så mkt för de gör så ont att svälja.. så tänkte att idag e ja hemma. Men imorron ska ja allt gå även om ja har lika ont! :)

Just nu väntar ja på min älskling som ska komma hem efter pluggandet i "skolan". Saknar äsking massa vi synns knappt när han pluggar o jag jobbar.

Ha det smutt! ;)
Tjing.



Kommentarer
Postat av: Jesper

Naaw älskling en mkt fin väska det:D jag saknar dig med hjärtat älskar dig så vi ska mysa :D love u babe <3<3

2009-09-01 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0