Metaltown

Idag ska jag o syrran ta bussen in till stan och kolla på en lägenhets visning :)

Och igår som alla vet var det alla hjärtans dag och precis när jag vaknar så ser jag en fin stor röd påse bredvid sängen :D  Då vart mnemmlutt glad :D Fina saker va de i med :D får se om jag lägger upp bilder på det senare eller om jag glömmer de haha xD

Just nu så bråkar/leker Findus och strumapan( katterna) i Migges säng xD Ni skulle se hur domm ser ut haha..


Jag och älskling funderar på om vi ska åka till Metaltown i år för bästaste In Flames kommer ju :P och många fler bra band såklart, så som Sonic Syndicate, Dream Evil, Bullet For My Valentine, Bleeding Through, Rammstein, Raubtier osv


Men vi kan ju vänta lite med att bestämma oss för vi behöver ju inte boka hotel eller så.. för en av jeppes bästa polare bor i Gbg :) :P




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag o Emyl ska dit och ev fler folk såklart.

Men de kanske du redan sett på bloggii ;)

2010-02-15 @ 14:52:29
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0