Raise your voice

Kollade nyss klart på Raise your voice, lätt sevärd film, jag tyckte den va mycket bra :)

De senaste dagarna har jag sett på en massa filmer :D

Och det ska jag fortsätta med att göra :)


Sen när jag sett många av filmerna kanske jag skirver alla här :P


Ne nu ska jag kolla vidare på nån film o se om den e bra :P

Läs nedan vad den handlar om:


Terri Fletcher, en ung snygg tjej som drömmer om en karriär som sångerska.
Men när hennes bror plötsligt omkommer i en bilolycka verkar det som allas
drömmar dör ut...och så även hennes. Terris mamma och moster beslutar sig
trots hennes pappas motstånd, att skicka Terri till en musikskola i L.A.
Livet i L.A är till en början skrämmande men inte i närheten så stressande
som hennes nya vänners talanger på skolan. Terri träffar rebellen Jay och
tillsammans upptäcker de kärleken.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0