Fika on the citay

Jag såg ju på bio i lördags - I love you Phillip Morris, och kan ju säga att den va sådär.
Väldigt mkt bögerier i den, men de va vissa saker man små skratta lite åt.
Jag tror nog man kanske behöver se den fler än 1 gång, eller att man ska se den hemma :P



Sen i Söndags tatuerade jag Fredrik, en viking på hans lår.


I måndags träffa jag Anna (prällen) de va ett tag sen, så de behövdes va kanska skönt att prata av sig lite, eftersom jag kännt mig lite sådär. Som vissa nog har märkt, att jag inte orkar med saker o ting, men nu e de bättre, eller ja lite bättre isf :)


Idag var jag o fikade med izza, nella hängde även på ^^

Sen kom Jeppe hem från Kristianstad så vi  träffade honom på stan och åt för han hade inte ätit frulle tokern :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0