Tatuerat Mig Själv

Ja, nu så har jag tatuerat mig själv, kan ju säga att första nålen jag använde kändes MASSA! sen så prova jag en annan och den kändes inte alls lika mkt, den kändes så lite att jag bestämde mig för att göra mer än vad jag skulle :P

Det var lite svårt att göra på sig själv,  man får ju sitta på ett annat sätt då.. men de funka.

Resultatet blev väl inte super duper bra men jag tycker den vart ganska bra iaf :P

De är en tattoo som jag sen ska bygga på en massa saker hade jag tänkt, för nu ser den rätt så fjuttig/lite ut xD  :)

Sen när den läkt ska jag fixa iordning den lite mer, så som lite mer "böjjar" för den vart lite för rak på vissa ställen osv.

Om det e folk som inte ser vad de e så e det en tribal gitarr och noter :)




I söndags gjorde jag ju även en viking på Fredrik som han hade ritat.
Den vart jag nöjd med för den ser ut som den gjorde då han rita den:P


De va även första gången som jag "skuggade", skägget och håret o lite på hjälmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0