Dåligt Emelie Dåligt!

Fy va dålig av mig .. Jag har vart skita dålig denna vecka att skriva i bloggen men ja .. jag har faktiskt flera orsaker till de.. en av dom är att jag haft såå ont i huvudet i flera dagar .. nu senaste dagarna har ja inte haft de på dagen utan på kvällen har det kommit :S
Sen dom andra sakerna vill ja inte säga här.

men de slutar väl med att nästa inlägga ja skriver kommer bli ett långt :P  för just nu kan ja inte skirva va som hänt de senaste dagarna fär ja vill ha med mina bilder o dom har ja inte lagt in ännu me ja ska göra de :D


snacka om laktits :P


ciao

Kommentarer
Postat av: Jesper

Naaw stackare älsklingen man kan ju inte vara på topp alltid men jag tycker du har varit duktig ändå gumman <3<3

2009-08-17 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0