Fastna i badkaret.. Roligt :D

Satt o läste en berättelse en person hade skrivit för längesen.. kommer ej ihåg vart ja hittade den.

Så den handlar inte om mig haha.
Men rolig är den :P


Jo det va så att jag skulle bada med min lilla son i badkaret hemma hos min mamma. Sonen va väl runt året och vi satt där och lekte med en badanka och massa annat. Rätt som det va så slet han ur proppen och jag kände ett väldigt tryck mot min bak. Jag satt nämligen där proppen är. Det vart ett sånt jäkla tryck så min skinka sögs fast och jag kom inte loss.. Hur jag än försökte så satt jag helt enkelt fast där i badkaret. Efter ett tag så knackade min mamma på dörren och sa att en kompis till mig va där. Jag va tvungen att be dom om hjälp. Dom skrattade hur mycket som helst och jag skämdes så fruktansvärt.
Min mamma och min kompis försökte (skrattandes såklart) att få loss mig därifrån, men hur dom än drog så vart det bara ett sug från skinkan och det lossnade inte. Min mamma sa att hon nog skulle va tvungen att hämta grannen och inte vilken granne som helst utan en hur snygg , ung kille som helst. Aldrig skrek jag.. Det är bara för er att slita allt ni kan. Dom skrattade och skrattade och slet och drog i mig.
Min son kom in med en endast en blöja hängandes på lilla stjärten och sa: koooom mamma koooom.. Jag visste inte vad jag skulle säga. Kunde ju inte komma såklart. Tills slut så fanns det inget att göra förutom att hämta hjälp. Jag tyckte det va huuuuuur skämmigt som helst. Mamma gick för att hämta grannen. Efter ett tag kom mamma och sa att grannen inte va hemma (gud så skönt tänkte jag) men att hon hade ringt efter BRANDKÅREN !!!!!!!! Jag fick panik. Jag bad min kompis att försöka dra igen men det gick verkligen inte. Ja så det va bara att sitta och vänta på att brandkåren skulle komma och det gjorde dom. In kom det tre skiiiiiiiiiiiiiiit snygga brandmän och sa: oj då det va inte så kul det där inte..
Där sitter jag liksom näck i badkaret och ska bli räddad utav dom snyggaste brandmännen jag någonsin sett. En av dom gick ner i vattnet och stod över mig och stoppade ner sina händer och tog ett redigt tag om min bak.. Jag trodde jag skulle dööööö sen slet dom upp mig.. Så här sitter jag flera år senare och skrattar själv åt händelsen..





Handlar inte om personen på bilden!

Kommentarer
Postat av: hanna

tack så mycket, vad glad jag blev :) ja jag e jätte snäll :) får höra det flera gånger om dagen :) bryr mig om allt möjligt folk :)

2009-09-05 @ 21:35:27
URL: http://taiiiny.blogg.se/
Postat av: PiinkY♥

okej =) lägger till dig också :)

2009-09-05 @ 22:30:59
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: hanna

lägger till dig direkt :)

2009-09-06 @ 11:39:52
URL: http://taiiiny.blogg.se/
Postat av: hanna

tack så hemskt mycket gumman, din eockså fin :)

2009-09-06 @ 15:19:55
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0