Igår Julafton... Imorgon Födelsedag

God jul alla småknattar.. i efterkott:P

Jag hade en bra jul.. var inte hemma detta år.. och de e första gången jag någonsin firar borta :)
Det var väldigt trevligt fick fina julkpappar :D

Idag är det den 25e och imorgon är det den 26.. Min och Michaelas födelsedag :) ='(.


Jag undrar hur denna dag kommer att vara.. första födelsedagen som jag firar utan henne :/ .. Imorgon skulle vi 2 blivit 19 år.. men nu är det bara jag som blir det.. du lilla snöret förblir 18 unga år .. om man nu kan säga så..


Imorron ska jag till din grav migge.. fundrerar på att vara där en stund sj.. ska se om de går :)
Ska ta med present till dig och självklart lite fika med varm oboy :')



Jag hoppas verkligen att 2010 blir ett bättre år.. om de nu kan bli det utan min tvillingsyster :/.. men så gott som kanske..


Men God jul iaf ...


Saknaden är stor R.i.p forever lilla snöret.. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0