Dåligt av folk

Jag tycker de e lite dåligt av vissa folk/personer.. som inte ens har vart vid migges grav o kollat på hennes gravsten.. vart o pratat med henne.. lämnat en blomma eller sak...lagt en lapp så man ser vem som vart där..

Va/är hon inte värd det??

Alla kommer bara med en massa undanflykter hela tiden..:/


Jag förstår dom som bor flera mil härifrån .. dom klandrar jag inte, verkligen inte! :)

Men jag är glad för dom personer som vart där och går dit ibland .. lille migge blir så glad då hon får besök :)



Kommentarer
Postat av: Ida

Nästa gång jag är i krokarna ska jag åka förbi med en ros - det lovar jag :D <3333

2009-11-02 @ 22:54:20
Postat av: Emelie

Ow de skulle va fint av dig :D



Migge hon väntar :D



Glöm inte lappen :P annars kommer vi undra en massa vart den kom ifrån hihi

2009-11-03 @ 12:09:15
URL: http://festprincess.blogg.se/
Postat av: Issa

Antar att det där var riktat mot mig.. Och jag vill åka dit någon gång, känner mig inte riktigt redo än. Det kommer nog snart hoppas jag (f) Och då ska jag köpa något riktigt fint :)

2009-11-03 @ 15:24:06
Postat av: Issa

Och jag ska inte glömma lapp eller så ;)

2009-11-03 @ 15:24:42
Postat av: Natta

Vissa kanske inte pallar med det än. Min gammelmormor gick bort 9 januari i år och jag har inte ens vart vid graven än.. inte mamma heller. det går inte.

2009-11-04 @ 11:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0