Waaasss uuup

Hello igen :D
Igår vart de inget bloggande... jag var hos brorsan och hans fru o casper och städade hela huset med dom och nella o mimmi :D
Eftersom casper har blivit allergisk så städade vi bort allt hundhår :P Typ som fluttstädning fast med möblerna kvar :)
Vi var även med doppa,ubbe och rogga på skjutbanan. De va sköjj.

De vart inte heller att ja blogga när ja kom hem på kvällen för jag hjälpte jeppe med hans räkningar o sen vart de kvällspromenad för vovvarna :D

Och idag har jag tränat penny och lekt en massa.. nu väntar jag på att mamma o pappa ska komma hem från stan så att jag kan duscha nere vid fotbollen :) ( fortfarande ingen dusch hemma)


Sitter och kollar på tatuerings kit.. har velat haft ett läääänge *dregel*
Kanske kan bli ett senare kan ja la hoppas :D


Toodeloo

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

okej va bra fin bild =) Jorå de är väll bra om man bortser från att jag är sjuk hehe

2009-09-15 @ 11:30:25
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: PiinkY♥

Joo jag med , Man orkar ju inte göra nånting typ,

2009-09-15 @ 12:07:03
URL: http://piinkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0