Elmia och Fest

Igår va det elmia med anna och adam.. guuu va fina bilar de va och kul hade vi tyckte jag, sen fick jag beröm för min tattoo i nacken :P

Sen efter emlina vart de att kolla på H
ockey hos annas familj kuligt värre :D

Sen vart de förfest hos Hanzi och Ida massa trevligt folk, hade skit kul :D Tack för gårdagen :D

Sen gick jag, anna, moa och nella ut, trevlig pratstund :P Nella jag anna fortsatte till korgen medans moa åkte hem.

Väl inne på krogen så tar dom inte kort så vi blev tvungna att gå till automaten så dit gick jag o anna, medans nella gick till bunken.


Jag o anna delade på en burgare :)

Sen gick vi tillbaka till krogen och va där ett tag, de va ju inte liiite folk där :O massa massa:P som tog en på rumpan och tog tag o höll i armarna o skulle dansa xD 

Sen gick vi hem, lämnade anna hos ida där hon skulle sova, och på vägen hem så träffa vi på Fredrik ( izza, danne-fredrik:P) han väntade på skjuss så vi stannade o pratade med han :)

Sen va de soooova :D

hem= hos fredrik :P

Bilder kommer från elmia och festen :)

Bai Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0