Gaaaaaaaah

Fy usch vilken huvudvärk jag har =(
Känns som jag bara har klagat denna vecka här... men det får jag göra för det är min blogg och jag skriver vad ja vill.. den som inte vill vea behöver inte läsa mohaha..


Låter på mitt skrivande att jag mår ok, men i själva verket ler jag inte ens när jag skriver mohaha :S


Im weird, sick and tired... orkar inte må dåligt mer =´(


Får hoppas de går över snart ...


ska bara ta det lungt, sova massaaaaaa....

Första skoldagen efter lov och apu e det imorron med.. men inte f*n kan ja gå :/ missar en massa+ har redan massa ja måste göra...vill göra sakerna men ja har ingen ork... resulterar i att jag mår ännu sämre ... dom som suttit i denna " sists" vet va ja snackar om..


ÄLSKAR MIN JEPSER HAN ÄR BÄST, HJÄLPT/HJÄLPER MIG NÄR JA MÅR DÅLIGT, MIN FÖR ALLTID <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0