Händelse rikt

Ojoj här har jag vart usel på att uppdatera, det har hänt en massa saker :P

Jag tar det kort fattat :P

Jag har varit i skolan, vart sjuk och nu är jag i Skåne ( kristianstad)

Jag och jeppe åkte hit den 28e Januari och imorron den 2 februari ska vi åka hem :)
Vi kunde tyvärr inte vara här nere sålänge för vi båda två måste ju tänka på skolan osv :)


Men vi ska åka ner flera gånger såklart.

Jag har även köpt massa fina saker härnere :D


Vi har även träffat massa vänner och sen jeppes familj :)

Första dagen vi var nere här träffa vi bengan och jessica, jessica följde med hem och då tatuerade jag henne :D

Sen igår så tatuerade jag Jeppes Syster :)

Och idag firar vi 1 år och 7 månader det firade vi med att gå ut och äta, vi skulle dock se på bio men det gick inga bra filmer så det får vi ta en annan dag :)

Vi träffade även på Jeppes syster idag igen, vi gick på stan och kollade lite rundor , hitta en massa fint *dregel*


Nu innan jag satte mig här har jag packat klart väskorna vi ska ha med hem :D

Och jeppe och Ronnie gick upp till bengan en lite stund för Ronnie( jeppes mammas kille) köpte en telefon av Bengan, till jeppes mamma :D sååååå snäll e ronnie :D

Det är lite roligt för jeppe och hans mamma e ju från kristianstad och snackar skånska, och jag e från norrköping, och Ronnie e från Stockholm, vi snackar typ likadant :P inte riktigt men ni fattar vad jag menar :P


Ne nu ska jag in och kolla på Fb lite :D

Bai Bai





Kommentarer
Postat av: Issaluttan

Usch vad tråkigt det är när det inte går några bra filmer på bio, när man har tänkt att ha det mysigt!!! :/ Fina tatueringar!! :D <3

2010-02-03 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0