What to say What to day

Ja vad ska jag skriva idag då, jo såg nyss att DARK TRANQUILLITY kommer komma till tivolirock :P ,  undra vilka mer band som är lite mer kända som kommer komma dit.

jaaooww, jag kollar oxå runt lite på kläder, måste hitta nåt jag kan ha på mig på Nellas födelsedags fest hon ska ha den 12 Mars, tycker inte jag alls har några snygga kläder, men jag har en del men jaja xD vill ha något nytt snyggt :P

Mår mkt bättre idag, har bara jäkligt ont i halsen och snorar knappt någe :D


Jag fick även en rejäl snö dusch ute idag... inte uppskattat men men thats life antar jag xD..


Just f*n ja.. kom på att jag måste köpa nya tippar, har bara några 3or kvar :O har ingen till skuggning .. ( tatuering)


ne nu ska ja kolla vidare på kläder :D


bai bai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0