Bild Inlägg

Va ju ett bra tag sen ja la in bilder :P

Så detta får bli ett bild inlägg, lägger in lite bilder, vet ej om de komme bli sånna jag redan lagt in men shit the same :P


Bilderna kommer i olika ordningar men de får ni stå ut med ^^



My, gibbe, penny





Bowling med Izza, danne, malin,kim, linnea, nella, pappa, jag , jeppe :D









Karaoke och guitar hero hos Linnea.





Gjorde en egen kallender på en sida:)
Texten syntes mkt bättre på sidan än sen xD men men  det ska iaf stå:
2010 Förhoppningsvis ett bättre år.

Framsidan.



innuti




Denna skulle det varit mer text på men tydligen så fick ja inte de xD




Barnvakt åt lilla casper :D


Pepparkaks bak, men det varade inte sålänge xP



Haha My hade lagt sig i resväskan xD



Julfoto:P




Nyår, regnbågs pannacotta:P














Julafton

Min hemmagjorda äggtoddy :)
den uppskattades :D


casper lägger julklappar under granen





Emelie dansa såhääär xD


Väntan på kalle anka :D










Första bilden jag tog, tog en direkt efter  kolla nedan.



Andra bilden precis efter :O :P


Massa snö hos migge med :)







Min och Michaelas födelsedag :D


utan blixt










Malin o kim va oxå med men fick tydligen inte med dom på bild :O

men iaf så fick migge med present från dom :D

den lilla kossan :D såå söt :D




Tjejkväll Hos anna :)
Januari


Emyl, izza, anna, emma, nella och jag :)







Nu orkar ja inte lägga upp mer bilder:P

Bai Bai :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0