Svåra Månader

December månad och denna månad Januari, har varit rätt kämpiga på många sätt.


Jag vet tex att jag måste göra en massa saker, tex skol saker, jag vill göra sakerna men ändå kan ja inte göra det, de e jätte svårt att säga hur de känns och e, men de e typ som om min kraft inte räcker till, min hjärna vill inte funka, jag orkar inte göra sånna saker ja borde göra, har även haft så jäkla ont i min rygg, år varkan sova, ligga sitta stå , utan att ja ska få ont i den, men nu efter att jag varit hos Ingemar så e det lite bättre, men som han själv sa så hur gärna han än vill ta bort hela smärtan så kan han inte det utan att jag själv måste fortsätta med de övningar jag fått ( och de har ja gjort) man måste även tänka på vad man äter, kolhydrater ska man undvika, de e bara skit!

Man ska alltså gå efter GI- metoden.

Man ska skita i socker, fruktos eller va de heter.. men självklart kan man äta mkt frukt även fast de e fruktsocker i det, bara det inte lämnar frukten som han sa :P

Man kan även "byta ut" socker mot honung, men då ska man inte använda något annat socker för då hjälper de inte att man har honung ist då blir honungen "onyttig" oxå, man måste helt sluta med det andra socker o sen gå över till honungen.


Det är inte fettet som är boven utan socker, men man ska självklart inte äta fel sort fetter heller, man måste veta vad man ska äta!



Lägger upp en bild på min älskling:D utan honom skulle jag inte klara mig  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0