förlänge sedan jag skrev :O

Guschingen vad länge sedan jag skrev men jag har haft så fullt upp med en massa olika saker blan annat skolan.. men nu äntligen har jag slutat skolan :D

4 år på gymnasiet det tar på krafterna.!!

Speciellt när ens tvillingsyster och mormor gått bort samma år.

Sen så gjorde ju jag o jeppe ett uppehåll, men nu har vi hittat tillbaka till varandra igen och jag e glad :D
Sen e jag glad för jeppe började jobba siste Maj :D

Nästan precis då han slutade sin vuxenutbildning :P

Sen har jag varit med vänner och festat med dom, gått på stan o vart i parken o myst :D

Bilder kommer senare ^^

Nu ska jag lämna in den allra sista inlämningsuppgiften i Hund och katt kursen :P


Bai Bai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0