Alice i underlandet 3D

Igår var vi och såg alice som de flesta redan vet.

Den var väldigt bra, dock saknade jag mer 3D effekter så som saker som kom flygande rakt emot en typ.. mer sånt :P

Men annars var den bra :D och rolig :D

För norrköping var det premiär på 3D. Skulle vart premiär på onsdagen men den vart inställd då den nya bioduken inte hade kommit.


Idag ska jag,mimmi och pappa ( kanske jeppe om han vill) åka till stan, ska till eriks hjälpen igen ( jag o izza va där i onsdags), och sen ska vi in till classe för att köpa ny skrivare, de va både skrivare,scanner och kopierings maskin.. tror de va allt den hade .. måste kolla sen när den e köpt ^^

Ne nu ska jag göra iordning mig..


Bai Bai


ps: just ja penny kom hem igår gen :D:D:D det första hon gjorde va att springa in i mitt rum sa mamma men hon såg att ja inte va hemma =(, men sen på kvällen då jag kom hem vart hon så glad och jag med .. hörde henne direkt när jag kom innan för dörren :D:D

så nu e jag glad och gibbe med kan jag lova :D

Man har märkt på han att han vart ledsen när hon inte va här,, stackars gibbe liten =(

Men han e gladare än gladast nu :D




Kommentarer
Postat av: Izza

Åååh, älskar Gibbe och Penny :) Såååå mysiga!

2010-03-06 @ 11:30:47
URL: http://pieceofcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0