*

I tisdags så kom * hit :P
En loli gutt.

Har kännt han ett bra tag :P



Han o jeppe går ihop dom med lika pladdringa :D DET GILLAS!

Jag tycker om folk som som pratar för jag gillar att lyssna :P

Haha Han e sjuk den grabben :P

En sneeel hest =)

Igår så tatuera jag honom tog några bilder men jag kan ju inte ta sj när jag tatuerar så han fick ta med sin systemkamera *dregel* ... den ska ja sno sen när han sover mohahhaha.

Massa fina bilder blir de med den oh vill med ha :D

Så jag ska tvinga han att skicka bilderna.. eller tvinga o tvinga behövs nog inte ;P

Idag blire la att åka in till stan :)

så måste nog göra iordning mig snart om jag ska in :) de får jag se sen.. haha då de e typ 10 min kvar för bussen  att gå xD

Bai Bai pöss på snoken xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0