Hurt

Ojoj vad ont jag har i höften/ryggen =(

Inatt kunde ja inte sova, kunde inte röra mig och då menar jag verkligen att jag kunde inte röra mig, skulle vända på mig men de gjorde så ont att jag blev förlamad =(

Idag e de lite bättre för mamma masserade mig förrut, så jag hoppas verkligen de gör mindre ont på fredag!

Kan fasen inte ens sitta på toa, kommer heller inte upp, tar sjuuuk länge xD

Nu sitter jag här med ett stort glas vatten :D


E alldeles själv hemma, för mamma o pappas o nella e i stan, eller jag e ju inte helt själv har ju djuren här <3 och så lilla miggis såklart :D




Kommentarer
Postat av: Anna

Blir du förlamad måste du ju åka och kolla upp vad det är för någonting.. ?

2010-03-11 @ 13:14:23
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0