Nytt Nytt

Det va lääängesen ja skrev här :P senast var i juni haha.

Men jag har inte haft tid/orkat. Så då kan det bli så.

Sen blir det inte mkt bloggande på denna sida för jag har ju en ny blogg, o den ska bara de närmaste få veta om, men de lär väl va folk som hittar dit med som inte hör till dom närmaste :P folk hittar ju allt nu för tiden .


Det har ju hänt mkt sen sist jag skrev och då menar jag verkligen MKT :)

Men det orkar jag väl inte skriva om.. får se om det slinker in ett o annat inlägg o det som hänt de senaste månaderna .. eller om jag bara skriver det som ska hända osv..

Sånt som märks :D





En sak som inte va sålänge sen var att jag o jeppe va hos migge o fikade :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0