Bowling hela veckan lång

MÅNDAG

Bowling med mimmi danne o jeppe.. jag vann :P för en gångs skull :D



sen efter bowlingen spelade vi lite spel upe på hugo.


sova i ubbes lägenhet.

TISDAG-ONSDAG-TORSDAG
-FREDAG


Ont i huvudet sova för de mesta :S

På onsdagen så träffa jeppe o jag Matte.. de vart kina mat o sen bowling :D de va matte som bjöd på allt .. fy f*n va den killen e snäll.. hoppas han hittar drömtjejen snart de förtjänar han! :D

Hemfärd på onsdag kväll

På torsdagen blev de bättre iaf på dagen så då köpte mammi glass :D

Min favvoo :D  Denna smaken va ju super god :D  choklad o vaniljglass med brownies och kaka :D



Gluttade även på fotboll.. o  va hade ja väntat mig om inte huvudvärk på kvällen igen..



På hemfärden köpte vi Pink Lemonade


LÖRDAG


Även idag vart de bowling fast me nöstan hela familjen :)
Jag, mamma, pappa, jeppe, doppa, caspe,r mimmi, fredrik och matte va där men inte alla spelade utan de va bara matte, jag jeppe, doppa o pappa som spelade :P jag kom på 2 plaste efter doppa :P bra för o va ensam tjej.






SÖNDAG


Idag har ja inte gjort mkt o de va skönt.
Jag har bara vart vit datan o sen kollade jag o mamma på film ..Million dollar baby. Den va bra och ja hade tagit samma beslut son henne om jag vart i hennes sits .. sorgligt men så kan de va ..


Lagade även mat gotti gott men tog ingen bild för då hade ni blivit så hungriga ;)
 My låg på filten o kollade så jag inte gjorde fel :P

Mamma klippte hennes lugg .. så nu slipper hon håret vid ögonen :D såå gullig ser hon ut nu







Kommentarer
Postat av: Jesper

Ja fattar inte hur danne pallar dricka det där alltså...Men danne är danne alkisen hehe... ja bowlingen var jätte kul alla gånger förutom med danne o dem.. men kul att du vann glad över dig:D med dem andra gångerna vi spelade var jätte kul:D aa den glassen var jätte god men priset var inte lika gött:D Lemonaden fick jag aldrig smaka:/ för bev kass den dagen vi köpte den.. Ja hon blev ju lite mer synlig o ser bättre haha.. Kul att matte var med oss o lirade:D:D love u <3

2009-08-17 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0