Flera dagar på En dag

Nu va de hur många dagar som helst sen jag skrev sist.. men till mitt försvar säger jag att jag haft mkt att göra och har vart sjuk och då menar jag sjuk som i huvudvärk,spy,näsblod,magont :/.

Men nu bestämde jag mig att nu ska ja ta mig i kragen och berätta om alla dagar på en dag :P och den dagen blev idag.

MÅNDAG

Var jag o Andrina på UM sen efter det gick vi till affären och på vägen dit kom ja på henne o RÖKA :O
                                                                                                  Men bina va glad ändå fast ja kom på henne ;)
                                                                                                  vi käka vindruvor o sen yoghurt :D





Sen mötte jag upp mimmi o jeppe :D

jag                                                    jeppe långt där borta och sen mimmi


Efter promenaden gick vi upp till Ubbes lägenhet som vi får låna då vi vill.. jaa wuuubbiis e snällast av dom snällaste.


Medans slöona slappade vid tv så passa jag på att ta lite kort  på ytegården som e sååå fin.





Erkänn att de ser ut som snö :P

TISDAG

Idag gick ja o jeppe till stan, för vi skulle träffa Aidi där :)
Vi träffade henne och hennes 2 kompisar på kupolen eller om de stavas cupolen skit samma :P
Då gav ja henne presenterna som hon skulle få för att hon hjälpte mig med blogg sidan :)
Detta fick hon :)





Fick detta av jeppson när vi va på stan.
De va rea :D ME LOVE REA.
Nagellacket är från Lumene och hade kostat 85kr nu va de 50% rea :P
Ögonglittret är från HOT makeup och hade kostat nått på 100kr har ja för mig och nu va de 50% på den med har ja för mig.




Titta vad jag fått av lilla jeppson :D




På kvällen hämtade vi nella hon jobbar kväll hela veckan.
Hon dansade sig hem :P och jeppe visa rumpa ;)
               


ONSDAG-TORSDAG-  FREDAG

Vi va i Ubbes lgh ända till fredagen tror jag eller så va de bara till torsdagen skit samma.
Då kom mamma o pappa in och vi åkte till Maxi Ica Stormarknad och kollade i butikerna där :)
Jag hittade ett par byxor som mamma ville köpe till mig o då blev jag glad när ja fick dom :D
Min mamma e snäll *nicka*




Vi åkte till linköping på fredagen för att hämta sängen vi köpt av min kusin.
Hon jobbade så vi fick vänta tills hon slutat så medans vi väntade åkte vi och köpte tårta och åkte till fredrik.. mimmis kille som oxå bor i linköping :D



Sen åkte vi o hämtadengen :D



LÖRDAG

Då va det att gå upp med tuppen för jag och jeppe skulle följa med brorsan till hans jobb som är på Kolmården.
Vid deras personal hus har dom som 2 hagar som sånna vilda djur som e föräldralösa eller påköra eller liknade får bo i.
I den ena "hagen" var det 2 st små Bambi(sar). Gulliga :D




Och i den andra hagen var det 2 små stenbockar. Gulliga :D





Sen vart de att åka till delfin expressen och göra morron rutin kollen :)
ja o jeppe fick även åka :D första gången satt vi bak andra satt vi längst fram tredje satt vi i mitten och jag kan då ge ett tips att man ska sitta längst bak då man vill ha mest fart o allt sånt.. alla tror de e då man sitter längst fram men de e fel :P
                                     Vi va även under berg o dal banan för att kolla så allt såg bra ut.



Gick även upp på den o kollade :P


KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE BILDER ( alla bilder som e små går att trycka på)


Nu e det dags att prov åka :P




Ne nu e de slut på de roliga ;) Dags att ta en sväng med en av dom nya jeeparna.Dom är bara några månader gamla( 2009s modell)




Sen var de dags att tvätta bilen :)




LÖRGAD KVÄLL

På kvällen vart de bowling med jeppe,pappa,mamma,mimmi,fredrik,kim och malin :D



Lag 1 Jeppe,pappa,fredrik            Lag 2 Kim, Malin, Jag  

Vilka vann då :P joo de va mitt lag :P



SÖNDAG

Idag igen vart de att åka till Kolmården men idag med resten av familjen :P eller ja inte alla nella fattades och migge såklart<3



Lejonen :D
jeppe fick massa bra bilder på dom :D


De va mat dags så dom slängde i en hink med maten i men maten va inge rolig utan de tog bara den röda hinken xP haha





Sen gick vi vidare till de andra djuren :)



Sen gick vi till Surikaterna

Denna håller utkik så de inte kommer fulingar :P



Dessa käkar :D



Sist gick vi till gorillorna o kollade på den nya bebisen :) den låg på mammans mage :)




MÅNDAG

Idag färgade jag jeppes hår lite :P och gjorde slingor i mammas :D



Färdigt.. de synns inte så bra på korten men men :P



TISDAG-ONSDAG- TORSDAG

Tisdag-onsdag kommer jag ej ihåg va vi gjorde hahah, men i torsdags så var jag mamma mimmi och jeppe i stan.
Jag, mamma och mimmi mötte upp nella som slutat jobba.. sen gick vi till optiker persson och kollade glasögon bågar till mig och sen beställde tid till synundersökning för de va mer än 2 år sen jag gjorde en och sen dess har min syn ändrats.
Jeppe mötte upp Matte på stationen o sen gick dom runt på stan och massa :P.

FREDAG

Idag tog vi de bara lugnt. Jag la My i en filt och sen la jag henne på bordet och hon tyckte de va så skönt så hon låg där ett bra tag :D



LÖRDAG

Idag firar jag o jeppe 1 år och 1 månad ihop :D och 1 månads förlovning och då blev de bio med Matte,Mimmi och fredrik. Vi såg Sommaren Med Göran, den va skita bra :D Se den gott folk!!
Min länge sparad gratis biobiljett kom väl till pass :D




SÖNDAG

Idag har vi bara tagit de lugnt.
Jag har sett alla 3 Beethoven filmerna. I LOVE BEETHOVEN :D
Migge gillade Beethoven med och hon hade bara 1a filmen så då passade mamma o jag på att ta Beethoven boxen för de fanns bara en kvar i affären :P så nu har jag alla 3.






Kommentarer
Postat av: aidi.

snyggt jeppes hår blev =D

2009-08-03 @ 07:23:51
URL: http://aidilutt.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tackar :D snyggare live ;)

2009-08-03 @ 12:48:20
URL: http://festprincess.blogg.se/
Postat av: Jesper

Det var inte lite bilder det alltså men mkt fina bilder o bra upplagt o sen bild på mig scrathing my ass bra jobbat hehe:D aa bowlingen gick väl se o sådär men kul var det alltså och kolmården det var jätte kul verkligen:D Älskar dig hoppas du har kul med spelet jag inte fick vara med på:/ hehe skoja



puss and love

2009-08-03 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0