Kollade på Vreeswijk Live

Igår så kollade vi på Jack Vreeswijk live :D
Han var bra och rolig, en liten komiker haha :)




Titta här vilken liten filur som smög sig på oss ^^
BELLA :)


Efter att vi kollat klart på Jack så drog vi till puben för bellas pappa spelade där med Jesper :) ( inte min jesper ;)  )
Dock inte så bra bild men men :P


Bella tog en glass fast att hon inte tål lakos men de kunde hon stå ut med idag sa hon :P



Den allra sista låten som dom spelade var med kocken Nicke ( bellas och min klass kompis i högstadiet)
Måste ju även tillägga att de va bella som fick upp honom o sjunga ;) *applåder*



Sen kommer ja ihåg att ja sa att jag skulle skriva en sak som vi pratade om.. men kommer inte riktigt ihåg  va de va men de va nåt om förtjockna könshår och dreads haha xD kul vare iaf :D

De va skita kul att träffa bellis igen :D

När vi väl va hemma så gjorde jag smoothie till mig och jeppe såhär såg dom ut :D




Här kommer lite bilder på hur de ser ut i huset :D

Badrummet



Ett av sovrummen. Dom andra tog ja inte kort på :P så de finns 2 sovrum på övre plan och 1 på nedre.
Här finns de även en balkong/uterum.. dörren syns på höger sida :P



Vardagsrummet


Matplats/ allrum




med på köpet kom en schellke som tvättar fötterna i diskhon xD

Finns även en öppen spis, jätte mysigt på vintern :D



Lite av hallen




Kommentarer
Postat av: aidi.

svar: hon jobbar med driftenheten, hon tar alltså hand om läkarna, sjukhuset & löner, inte patienter. kram <3

2009-08-06 @ 17:28:18
URL: http://aidilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0