UPPROP

Imorgon kl 10 ska ja på upprop för 4.e året i rad.. i hate them :/ vet att de inte e jobbiga men vet inte vrf ja inte gillar dom.. i år gillar jag inte uppropet för denna gången får ja vara alldeles sj utan migge vid min sida.. eller nån annan klass kamrat.. alla andra i min förra klass tog ju studenten o de gjorde ju jag med men ja ska läsa ett år till för de som ja missa då migge vart sjuk o även då hon låg på sjukhuset =(

Får väl se hur de går.. då migge gick bort fick ja ha med mig jespurt varje dag de får ja väl nu med men nu e de så att han har kommit in på himmelstalunds vuxen utbildning trädgård o anläggning.. GLAD för hans skull :D .. men mamma ska följa med mig får se om hon följer med in elelr om ja gört sj.. för som ja vet nu så ska jag vara barnvakt till casper.. lovade att ja skulle vara det långt innan ja visste att de va just den 17e som ja börja skolan xD men han får följa med om dom inte har hittat nån annan som ska ta hand om honom .. HOPPAS INTE :D för lillspinkevinken e så goo :) ( min brorson).

Casper o mamma ( farmor)


Kommentarer
Postat av: Jesper

Ja visst är han goo men vårat barn kommer vara ännu godare:D o sötare för då har han/hon sin mammas utseende. <3 japp o sen var det upprop för mig med hehe fast en timme tidigare:D men du var duktig älskling:D love u <3<3

2009-08-17 @ 21:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0