Lite bilder från studenten :)

Jah har länge tänkt berätta vad som hände Migge ( tvilling syrran) men har inte orkat o orkar inte än men jag lovar att ja ska skriva men de e ju en ganska så lång historia... men ja lovar de kommer :)  Saknar dig migglutt ='(       R.I.P 2009-01-22 <3

Idag har ja vart på synundersökning och nu e de klart beställde även att glasen ska ändra sig efter ljuset och sen så man slipper att de inte reflekteras :P valde mellan Gucci och Replay bågar.. de vart gucci de va finast :)

Om inte mina glasögon gått sönder skulle ja inte beställt nya xP men men ..

sen gick jag, jeppe, mimmi, mamma och pappa på stan :) sen vart de att käka kina buffe :D

Jag funderar på att kolla film :P  kollade på Surf School och Road trip college igår.. bra filmer :D



              

Undra va ja ska se idag hmm..

jaja blir väl nått bra.

ne nu kommer ja inte på någe mer.. skriver mer senare ikväll om ja orkar ;)

Här kommer bilder på några mina babes från student veckan o studenten <3 :D







Avslutar me en bild på några av mina klass kompisar :)



Kommentarer
Postat av: Isabelle

SNyggaste bilden ;)

2009-08-05 @ 11:47:39
URL: http://maelwillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0