Blandade Bilder

Just nu håller ja på att kolla på en massa bilder :D Oooow då tänker man tillbaka lite :D även fast de kanske bara va nån dag sen..o vissa förnågra år sen :P :D lika kul att kollapådom ändå :D

Här e en bild min tvilling syster migge och sen vår vän malin har tagit


Här e min barndoms kompis.. vet inte vrf men ja gillar denna bilden massa:D
Detta e taget en midsommar :D SÅ Happy :D


Ubbe o brorsan i Gangsterborgen med oss fyllon xD  vi röker vattenpipa :P



izza hittar denna ..Jah utbrister: En vagn utan ko xP..vettifan vrf ja sa så haha


Valborg .. de va en bra fest de :P(emyls foto)


Haha nella helt ovetande att hon just ska bli me på kort xP


Ett bra kort på mej o fjollber:D


Min Älskade tvillingsyster Michaela ( R.I.P)<3 o sen jag :P


Japp jag har jägarexamen :P


HAAAAALLOOOWWWEEEEENN :D

Emyl och Izza<3


Jag :P fel datum dock:P


Josse o anna <3


Jag o Izza :D


Jag o Casper <3 (brorson )


Migge o Casper <3


Nella o casper <3


haha snyggt då :D vi e ju snyggast :P


Världens bästa Malin Nella o Migge på bodaborg :D


Städar hos Pirayorna på Troppan(Kolmården)


Fixade irodning påfågelduvornas bur i skolan :P

Före


Efter



haha :D



Hahah hade inte mkt att göra sågjorde om en bild på malin :D

Före


Efter



mat:P


Annnaaa snyggooo:D


Anna And Emyl


Älskling o ja :D <3<3<3


Jag o en majsorm i skolan :D



Love this photo :D


Mer bilder kommer imorron eller en annan dag :P
SÅ  jag Avslutar Med bilder på Min Älskade Tvillingsyster R.I.P<3 Ses däruppe <3




Migge Hade en blogg.. som sen när migge hamnade på sjukhus.. nella tog över o skrev  vad som hände där.. men allt e inte skrivet där för sen när migge dog orka hon inte riktigt fortsätta..

Nella gjorde denna till migge men den hann aldrig bli inlagt på migges sida =(
 http://sugarspice.blogg.se


Ursäkta stavfel och allt sånt xP

Nu orkar ja inte skriva mer God natt alla små filurer där ute :)

Kommentarer
Postat av: Jesper

Mkt fint hjärtat... R.I.P MIGGE denna bloggen kommer bli succe ska du se:D <3<3<3

2009-07-18 @ 00:12:55
Postat av: Izzety

Hihi, vagn utan ko :D <3 Emmety, saknar dig!! <33

Saknar Miggety med :( <33

2009-07-19 @ 10:07:20
Postat av: Emelie

haha fan va roligt vi hade åt det xD



saknar dig med<3

2009-07-19 @ 14:34:12
URL: http://festprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0