Filmtajm

Nu har jag ätit klart frukosten eller ja den va väl några minuter sen :P

Och nu ska jag o min stora syster Mimmi  kolla på film Natt på Museet 2. Första filmen va ju skita rolig :D

Men än har vi inte fått igång filmen för min andra stora syster nella har tagit med sig jeppes dvd som man kan ha usb i till asund ( arkösund) där vi har ett sommar hus. Så vi får ta och bränna ut en dvd med filmen ist  :P

Oj då kom på nu att min mobil har varit "död" typ 2 dagar nu xD måste nog ladda den annars får ju folk inte tag på mig haha xD.



Denna sitter på Migges ( michaelas) grav :) Min tvilling syster som gick bort nu i år. Ska berätta mer om det en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0