Nu e header klar :D Im Happy<3

Nu gott folk e header klar o jag vart massa nöjd :D Tack Aidi igen :D

Efter mkt ändranden för jag inte kan bestämma mig o sen att jag e petig så vart den såhär :). Först vart den lite väl rosa för min smak eftersom jag e mer rockig av mig .. men denna vart helt i min smak :D mamma tyckte dock de skulle vart liten färg klick nåntans men skit samma :D, men Aidi fick in lite färg när man drar musen över texten på vänster sida :D

Orkar inte skriva mer ikväll ska sova i min stora o sköna säng nu.. ska dra med jeppson in också mysigare att somna med min älskling.

Ha de bra alla nu o sov gott<3




Kommentarer
Postat av: aidi.

åhh mysigt :D har jeppson ett eget rum eller vad? ^^

2009-07-16 @ 02:12:23
URL: http://aidilutt.blogg.se/
Postat av: Mia

Titta vad fint det blev, det har ni gjort bra :)

2009-07-16 @ 10:51:19
Postat av: Emelie

Hehe ne aidi han har sin data i migges gamla rum.

Så man kan säga att jag o jeppe har 2 rum tillsammans :P men vi sover alltid i mitt original rum :D

2009-07-16 @ 13:15:57
URL: http://festprincess.blogg.se/
Postat av: nellsa

tjulu.. nemen glutte.. d blev ju fint d där :D

2009-07-16 @ 15:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0