"Återblick"

Jag kollade nyss på en massa bilder från förr ..

Man både ler o blir ledsen ..


Vi har alla haft så kul.. sen händer det dåliga saker.. sånt som man bara tror hnder på film.. men jag lovar det händer i verkligeheten med.


På ca 1 år har jag vart med om saker som vissa personer inte ens får uppleva på en hel livstid..o jaa de e jobbigt, men oxå bra erfarenheter.








En gammal bild på familjen :P

Kan ju säga såhär alla är numera samlare och har annan frissa :P

+ att det är minus 1 person:/


















Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka underbara bilder längtar tillbaka. Saknar migge massa <3<3<3.

Men bilden på mig på Nellas student den är inte vacker du, jag e ju 30 kg lättare nu hehe :)

2009-11-04 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0