Tattoo

Hello Hello alla helgalna små plöttar ^^

Igår tatuerade jag jeppe igen, gjorde "klart" Heavy Metal tattoon.. inte helt klar finns massa mer att göra på den.. men så klar jeppe tycker just nu:P  han orkade inte sitta längre för det gör så fruktansvärt ont att tatuera sig på bröstkorgen :P

Idag va jag i skolan sen gjorde jag även förhör/prov tror de gick skita bra :)

Eter det träffa jag malin på stan :)
Vi köpte 2.6 kg godis xD för på lördag ( imorgon) ska vi ha filmkväll :D tror dock inte att vi käkar upp allt godis då utan att vi sparar tills nästa filmkväll som blir nån gång nästa vecka :D


Nu ska jag kolla vem som åker ut från IDOL :)


Bai bai

love jeppe<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0