Migrän

Jag har varit jätte dålig på att skriva.. ja vet.. men har man inte tid/ork/lust så har han inte.

Vissa dagar skriver jag mycket vissa inget. Så får det vara ^^

Mesta dels av denna vecka har jag haft migrän.. på dagen står ja ut men sen på kvällen blir de värre.. en dag.. fick ja sån migrän att ja va nära på att spy.. HATART!

Så imorron e det fredag o då e det prov i småföretagande.. det enda provet ja har kvar där :)
Jag ska även gå på svenska b.. och sist men inte minst ska jag snacka med prästen.. har inte kunnat göra de på ett tag för hon har vart bortrest.. hon va i Gran Canaria om ja inte minns fel :P


Ne nu ska ja plugga till provet.. dom papprena jag har här.. för dom andra e hos Eva( extra läraren som jag gjort mina småföretagande uppgifter hos )


Toodelloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0