Upptatering .. när jag själv vill;)

Jag har vart dålig på uppdatering ja vet.. men jag gör det när jag själv vill..


Det har hänt en massa saker.. jag har tatuerat jeppe igen ( kommer bild längre ner),   jag o jeppe har gått på stan med malin o kim, dom hjälpte även till på Bråvalla Galan på lördagen den 24e då det var vi som gjorde maten= förrätt, varmrätt och efterrätt.. dom sov över till söndagen hos oss :D

För på söndagen åkte jag o jeppe till Kristianstad för hans mamma fyllde år den 27e ( igår= tisdag )

Vi har även träffat Ingela(Jeppes Syster.

Sen på kvällen på måndagen kom jeppes mammas kille hit, han bor i sthlm.


Igår köpte jag o jeppe ett duntäcke+ kudde :D
Såååå skönt :D





Bai bai :I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0