Bilder från nu och då!

Här kommer bilderna från några dagar sen :)


My badade i en kastrull :P ( använder den ej måste ja ju bara tillägga.)

Hon la sig i den först :P


Sen vart de o stå för de kom en massa vatten :P




Så här ser dusch golvet ut därför ja inte kunde duscha henne.



Såhär såg My ut ny duschad, massa ruffsig :P




Ny kammad :D



Sen spelade jag o jeppe yatzy





Gibbe coooling :P



Jag fick ett paket från Hong Kong.



Äntligen fick jag mp4 som jesper vann :D


Men använder inte hörlurarna utan har dessa ist :)


Im happiee :D




Bilderna från när vi va i krokek och hämta penny o hälsade på :D

jag o jeppe lekte massa med penny o casper :D


Leeeeeee


Migges lilla hörna hos doppa o cissi :) så fint :)


Vi va i caspers rum o lekte o så la sig pappa i caspers säng o lekte bebis xD då sa casper: nee farfar inte så.. Och sen gav han farfar en liten knuff på armen . xD




Mamma satt o titta på o hade såå roligt xD sen så nicka vi bollen o visa hur man skulle göra  haha :D


Sen gick pappa in i tältet o lekte med casper.. haha såg inte lite roligt ut att se.. tältet va ju inte speciellt stort.. sen när doppa ( caspers pappa, min bror) kom hem o upp till rummet o såg pappa där inne så vart han tyst o bara titta haha xD




Sen efter vi hämtat penny vart de medeltida marknad i söderköping :)







köpte läsk på vägen hem :)


och sushi :)


självklart äter man med pinnar :D  oh ja jag vet grisig tallrik xD



Och så avslutar jag inlägget med bilder på Penny :D





toodeloo





Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag blir glad att höra att du tagit dig an Penny, det betyder mycket. Kul att ni tränat lite med henne också, det tycker hon är så roligt.

Kram och stort tack!

2009-09-13 @ 16:14:17
Postat av: Jesper

oj oj en massa bilder den dagen var jätte kul:D o kul att du nu har en mp3 spelare så du kan lyssna på din sköna musik:D



<3

2009-09-13 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0