Elmia 2010, Izza 20 år :D

Nu e jag glad .. för går skrev jag på fb om de va nån som skulle till Elmia typ på fredagen eller lördagen och vilken tur jag hade.. Anna skulle dit med sin bror och jag får följa med HAPPYY :D


Sen på kvällen blir det att festa.. om allt går som det ska :P


Så nu skriver jag upp vad som kan behövas att ta med.. antingen så tar man med sig för mkt eller för lite.. eller så glömmer man nått xD

Jag tar typ jämt med mig för mkt kläder för jag ändrar mig jämt i sista sekunden om vad ja ska ha på mig.. :P


Idag fyller världens bästa izza år :D 20 år gammal blir tanta :P Grattis så mkt, hoppas ni följer med ut på lördag :D pussar på dig pullan <3

Nu ska jag packa :D

Bai Bai

Have a nice day/ night


Kommentarer
Postat av: Issaluttan

Taaack så mycket :D <3 Puss på dig sötnos! <3

2010-04-02 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0